A nyári szünetben esténként a gyalogosoké lehet a pesti alsó rakpart
Erről az elképzelésről beszélt Erő Zoltán, Budapest főépítésze.
Rakpartvita: tévhitek és zsákutcák a Duna partján
A pesti alsó rakpart nem egy végtelen kapacitással bíró féreglyuk, melyen át a szerencsés autós másodpercek alatt más dimenzióba kerülhet, írja Zöldi Péter építész, várostervező lapunk...
Rakpartvita: szent hevület helyett racionális lépésekre van szükség az Autóklub szakértője szerint
Torlódási adatok, és azok elemzése nélkül csak kedélyes éttermi asztali beszélgetés, felszínes rögeszmecsere folyik a Pesti alsó rakpart lezárásáról, írja lapunk sorozatában Ajtay Szilárd.
Pesti alsó rakpart: miért tesszük a garázst a nappaliba?
A Duna-part Budapest nappalijának mondható, a nappali viszont nem garázs. Nem visszük be az autónkat, a motorkerékpárunkat – írja Erő Zoltán, Budapest főépítésze a Rakpartvitában.
Rakpartvita: a zöld Duna-part gyógyszer a hőhullámra is
Párizs a hőhullámok elleni fellépés részeként nyitotta meg a Szajna partjait az egyik oldalon, hatalmas sikerrel, lépni kell a pesti alsó rakpart ügyében is, írja Ekés András közlekedési szakértő a...
Rakpartlezárásnak hívják a fővárosi forgalomcsillapítás állatorvosi lovát
A legoptimálisabb megoldás társadalmilag talán nem túl drága, de az eddigi kedvezményezetteknek fájna, írja Juhász Mattias közlekedési szakértő a Telex Rakpartvita sorozatában.
Rakpartvita: Autózni nem kötelező
A pesti rakpart autómentesítése egy szimbolikus lépés, amivel megkezdődhet a múlt század hibás közlekedéspolitikájának helyrebillentése, írja vitasorozatunkban Pongrácz Gergely, az MKK elnöke.
Rakpartlezárási vita: kitiltás, alagút vagy valami más?
A lezárás következményeiről, szóba jöhető alternatívákról, a szakma hallgatásának okairól Molnár László, az egyik legismertebb közlekedésépítő mérnök adott interjút lapunknak, megnyitva a társadalmi...
Kövess minket Facebookon is!