Merész változás a Pepsinél (x)

2024. június 4. – 10:55

Merész változás a Pepsinél (x)
Kép: Magyarüdítő Forgalmazó Kft.

Másolás

Vágólapra másolva

Magyarországon is megújult a Pepsi arculata, amelyre 14 éve nem volt példa. Ebbe pedig a világcég rajongóit is bevonta, akik a frissített logó kialakításához nyújtottak inspirációt.

A Pepsi 125 éves fennállását egy új, mégis sokak számára ismerős logóval ünnepelte, amelyet elsőként tavaly Észak-Amerikában, 2024 tavaszán pedig világszerte is bemutattak. Az új logóban visszakerül a Pepsi márkanév a kör alakú piros-fehér-kék hullámzás közepébe, amely emlékeztet a 90-es években használtra. Ez pedig nem véletlen.

A középen elhelyezett márkanév azért került ismét előtérbe, mert a megkérdezett Pepsi-rajongók többsége így rajzolta le emlékezetből a logót. A vállalat ezt a fajta márkaörökséget ültette át az újratervezés során, kortárs művészi megközelítéssel. Így kapott a felfrissített logó markáns betűtípust és izgalmasabb, karakteresebb színeket, mint az új electric blue.

A merészebb, vibráló és kontrasztos megjelenés elsőként egyesíti a Pepsi kéket a feketével, amely a Pepsi Zero Sugarterméket testesíti meg. Az új logó több, a Pepsit jellemző tulajdonságot is szimbolizál. Megjelenik benne az a rugalmasság, ahogyan a Pepsi mozog a fizikai és digitális terek között. Az az agilis szemlélet, amely meghatározza a márka partnereivel és fogyasztóival folytatott együttműködéseit. Továbbá az a sokoldalúság, ahogyan a Pepsi bevonja a rajongóit azokon a helyeken, ahol vásárolnak, étkeznek, dolgoznak és lazítanak.

A megújult logó így egyszerre tükrözi a több mint száz éves márkatradíciót, a Pepsi jövőre vonatkozó merész elképzeléseit, valamint a „Többre szomjazom!” filozófiát. A Pepsi generációtól függetlenül ünnepli és támogatja az embereket a sporttól a zenén és a kulináris élvezeteken át, egészen a szórakozásig. Ennek megfelelően továbbra is kiáll az olyan kezdeményezések mellett, amelyek előmozdítják a fenntarthatóságot, a pozitív döntéseket – mint például a cukormentes élvezeteket –, a sokszínűséget és a szenvedéllyel megélt pillanatokat.

Ez a cikk egy fizetett promóció, megrendelőja a Szentkirályi Magyarország

Kedvenceink
Kövess minket Facebookon is!