Arcápolási márkát dobott piacra Brad Pitt

2022. szeptember 22. – 08:54

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Pár nappal azután, hogy szobrászként debütált Finnországban, Brad Pitt egy arcápolási márkát is piacra dobott – írja a People. A Le Domaine Skincare egy uniszex termékcsalád, amit Pitt franciaországi Chateau Miraval birtokán termesztett szőlőből nyert antioxidánsokkal készítenek.

A Vogue-nak adott interjújában a színész elmondta, hogy mindig csodálta exét, Gwyneth Paltrow-t a Goop sikere miatt. „Még mindig nagyon jó barátom, és megalkotta ezt az egész birodalmat magának. – mondta. – Ha jobban belegondolok, ő volt az, aki rávett arra, hogy napi kétszer megmossam az arcomat.”

Pitt kiemelte, hogy a márka arca nem ő lesz, a termékekért viszont ő felel. Azt mondja, a Le Domaine egy nagyon jó lehetőség volt számára, hogy összekösse a borok iránti szeretetét az arcápolással.

A színész szerint bár az arcmosásra Paltrow vette rá, az arcápolás szeretetét sminkes barátjának, Jean Blacknek köszönheti. A napi rutinja egyszerű, nem használ túl sok terméket.

A Chateau Miraval egyébként egy dél-franciaországi kastély, amit Pitt még (hamarosan ex-)feleségével, Angelina Jolie-val vásárolt közösen 2008-ban. A birtok azért került mostanában a hírekbe, mert központi szerepe van a két színész válásában, Jolie cége nemrég nyújtott be egy 250 millió dolláros keresetet Pitt ellen Los Angelesben, azt állítva, hogy a színész a barátaival együtt azért akarta átvenni az irányítást a Chateau Miraval borászat felett, hogy Jolie egy dollár hasznot se láthasson a cég nyereségéből. Jolie szerint Pitt a válás miatti bosszúból vette át tőle az 1300 hektáros birtokot. (A borászat termékei egyébként Magyarországon is elérhetőek, egy üveg rozé ára például 9700 forint.) Erről itt írtunk bővebben.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!